tisdag 13 maj 2008

Jag vill börja med att be alla våra trogna läsare om ursäkt för den låga frekvensen av inlägg vi lyckas prestera just nu. Jag tror Obama tog musten ur oss alla. Känner inte als att jag har lust att recensera hans bok. Den hade sina styrkor och svagheter och en massa ord. Jag har lite svårt att bedöma om han är så äkta en amerikan kan bli eller så falsk som en amerikan kan bli. Tiden lär väl ge svar på den saken. Åtminstone om han blir president.

Det får bli 3 stora bubblor till Obama. Godkänt plus men inte mer...

Hur ska vi förresten förhålla oss till bubblornas storlek. Champagnebubblor är ju små och de är ju de bästa bubblorna... ;-)

Misstänker att det blir desto fler och mer positiva recensioner av "Flyga drake". För en gångs skull har jag läst ut en bok långt före deadline... Det säger lite om min uppfattning om den.

På återseende,

1 kommentar:

Matherial: sa...

Det skulle kunna säga att det är bagatellartad läsning.